Catatan Popular

Ahad, 10 Oktober 2010

apala nasib juak2 hamPAS nie.........

Salleh Man sebelum ini Pisau sifatkan sebagai bangkai didalam PAS dan pakatan(klik sini) kelihatan menyalak setelah arahan terbaru yang diterima oleh khalifah sosialis ultra kiasu Guan Eng.

DAP Tuan besar kepada paria politik seperti  PAS  didapati mengarahkan agar Salleh Man menyerang UMNO semata mata mahu menutup pembohongan besar yang dilakukan mengenai pengunaan wang unsur judi didalam program mereka.

Keratan Haprak Daily-

Salleh Man yang mesra dikenali sebagai Salleh Salon(ngorat bini orang) telah membuat fitnah dan menuduh UMNO tidak menyerahkan wang yang telah dikutip daripada warga mas untuk dikembalikan kepada kerajaan haprak.

Sebenarnya tindakan Salleh Man mengesa agar wang tersebut dikembalikan telah mengesahkan bahawa memang benarlah wang yang diberikan berunsur syubahat, dan adalah lebih elok dikembalikan kepada kerajaan negeri.Sekarang ini kerajaan negeri dibawah khalifah sosialis seperti mahu mencuci dosa dan mahu agar wang dikembalikan dengan kadar segera.

Berdasarkan maklumat terkini wang yang sudah dikembalikan oleh warga mas sudah mencecah lebih daripada 20ribu dan masih dikumpul oleh UMNO,NGO & Kariah masjid dan akan membuat serahan kepada kerajaan negeri.

Peningkatan jumlah wang yang dikembalikan makin hari makin mengingkat dan ini benar benar membuktikan warga mas jelas menolak taktik populis yang diamalkan oleh Ketua menteri paling celaka didalam sejarah negeri.

Usahlah berdolak dalik dengan cubaan memperbodohkan rakyat dengan dakyah yang ternyata mengelirukan .Kalau sudah berbohong adalah lebih elok mengaku saja daripada berdolak dalik.Tindakan pakatan haprak cuba menyerang kembali Umno didalam isu ini ibarat terkena gergaji dua mata.

Sudahlah berbohong dan kini cuba menutup pembohongan melalui pembohongan dan fitnah.Rakyat sedar dan nampak betapa kerajaan dibawah pemerintahan pakatan haprak ini terpecah temberang.

Pisau melihat gerembolan anjing anjing pakatan tidak kira di alam siber atau pun diluar sana bagaikan meroyan dengan cubaan menyerang kembali UMNO apabila DAP mengunakan kenyataan Dato Farizan Bendahari Negeri dijadikan modal untuk menutup pembohongan dan keceluparan Guan Eng.

Nampaknya penjawat awam sekali lagi  dijadikan kambing hitam sebagai perkakas politik gampangan Guan Eng dan konco konconya.

Isunya si celaka ini berbohong, tidak kira samaada Wang Ehsan atau pun bantuan RAK,tetapi mengapa Guan Eng harus berbohong dan tidak mengaku apabila persoalan dibangkitkan jika ada mana mana program mereka menerima wang unsur judi.Kemudian mengapa seorang yang berpelajaran seperti Guan Eng berbohong kononnya tidak tahu lumba kuda tidak ada unsur judi?

Sekarang ini apabila terdedahnya tembelang dan temberang Guan Eng,aparat aparat haprak sedaya upaya cuba menyerang kembali semata mata mahu menghalalkan pembohongan ketua menteri berlidah biawak pujaan wali selipar Nik Aziz.

Sebenarnya CAT yang dilaungkan oleh Guan Eng dan kerajaan negeri hanyalah retorik semata mata,mengapa beliau tidak telus? Apa masaalahnya jika beliau awal awal lagi bercakap benar dan tidak berdolak dalik.

Inilah jadinya apabila CAT sudah ditelan oleh BIAWAK!Rakyat diperbodohkan,Tipu Sana Sini Diutamakan. 


Pisau kata " buat pemimpin UMNO,usah berbicara soal perjuangan jika takut dilambung ombak"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan