Catatan Popular

Isnin, 11 Oktober 2010

CINA MAKIN KURANG AJAR


Lihat sendiri video dibawah. Cuba kita nilaikan apakah minah cina ini layak dikatakan warga Malaysia yang setia kepada negara???

Rakyat Malaysia yang setia kepada negara ialah rakyat yang mematuhi segala yang termaktub didalam Perlembagaan dan juga patuh kepada undang-undang yang telah digariskan didalam negara.

Ini termasuklah mematuhi segala undang-undang yang ditetapkan oleh pihak berkuasa Polis Di Raja Malaysia sebagai institusi yang menjaga keselamatan negara ini.

Buat pengetahuan semua, minah cina ini ditahan kerana menggunakan telefon bimbit semasa memandu. Dah tentunya ia menjadi kesalahan kerana perkara tersebut termaktub didalam undang-undang jalanraya di negara ini.

Tetapi apabila Pegawai Polis mahu menyaman cina tak sedar diri ini, dengan kurang ajar dan sombong cina ini telah mengugut Polis serta memperolok-olokkan tugas Polis.

Dia juga dengan biadapnya menconteng buku saman Pegawai tersebut.

Lihatlah sendiri bagaimana Polis Malaysia tersebut dihina dan di ganggu oleh cina ini ketika mereka sedang menjalankan tugas memastikan undang-undang dipatuhi oleh rakyat negara.





p/s: DS Najib, layakkah cina kafir bermentaliti pendatang haram ini dikatakan sebagai rakyat yang setia kepada Malaysia dan patuh kepada undang-undang negara?




SUMBER:http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2010/10/panass-minah-cina-ganggu-ugut-dan-hina.html

1 ulasan:

  1. ni salah satu nak provoke polis.. make a police report .. what a fool statement by this young lady

    BalasPadam